Veronika Vondrová

Příroda je prostě úžasná

Včera se nám narodila dvě krásná štěňátka. Jak je tak pozoruji, říkám si, že stvoření nového života je neskutečně krásné kouzlo... Vítejte na světě, maličcí!

19.3.2014 v 12:00 | Karma článku: 18.38 | Přečteno: 750 | Diskuse

Veronika Vondrová

Rozhovor s Jiřím Dědečkem

5.12.2013 se ve velkém sále kina Lucerna konal koncert básníka, textaře, překladatele, skladatele a písničkáře, pana Jiřího Dědečka. Zúčastnily se ho druhé a třetí ročníky oborů Hotelnictví a Cestovní ruch z Hotelové školy Radlická. Po skončení programu se pan Dědeček ještě na chvíli zdržel a poskytnul mi malý rozhovor pro školní časopis.

5.12.2013 v 19:32 | Karma článku: 12.30 | Přečteno: 527 | Diskuse

Veronika Vondrová

Nigdo neni dokonalí...

Po velmi dlouhé době se zas dostávám k novému článku. Tentokrát to bude o gramatických chybách. Každému se určitě párkrát stalo, že udělal hrubku. Nikdo není neomylný. Ale poslední dobou se stále víc a víc setkávám s chybami, které jsou pro mě nepochopitelné..

14.11.2013 v 21:15 | Karma článku: 16.69 | Přečteno: 989 | Diskuse

Veronika Vondrová

Napadení psem - Chyba majitele nebo ne?

Často čítávám o napadení dětí (a nejen dětí) psem. Kde je chyba? A lze tomu nějak zabránit? Pokud však nemáte v lásce psy ani "čoklomily" tak tento článek raději prosím nečtěte!

2.9.2013 v 20:37 | Karma článku: 8.49 | Přečteno: 740 | Diskuse

Veronika Vondrová

Nejsem "párty člověk". Je na tom něco špatného?

Nikdy jsem nepochopila smysl privátů, ani víkendových obrážení všech možných klubů. Nezkusila jsem marihuanu ani jiné drogy a jsem šťastná..

15.8.2013 v 21:20 | Karma článku: 22.57 | Přečteno: 1470 | Diskuse

Veronika Vondrová

Jak jsem se učila lyžovat

Když jedeme s tátou a jeho přítelkyní na hory, nezapomene připomenout mé první lyžařské počínání...

6.8.2013 v 22:27 | Karma článku: 6.90 | Přečteno: 383 | Diskuse
Počet článků 6 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 809
Narodila jsem se 28.10.1995. Studuji cestovní ruch na SŠ. Zajímám se o dění ve světě a společnosti. Miluji Itálii, italskou kuchyni a historii. Mezi mé koníčky patří četba převážně detektivky s náboženskou, mysteriózní tématikou.